پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

چه خــوب فـــرزندانی اند😉

دختران محجوب💕


پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ

۱

من یک دختر چادریم ...

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ
من یک دختر چادریم ...

شاد و پر نشاط ، سرزنده و پرکار !


قرآن و نهج البلاغه اگر می خوانم، حافظ و سعدی هم می خوانم ..


عاشق پهلوانی های حضرت حیدر (علیه السلام) اگر هستم،


یک عالمه شعر حماسی از شاهنامه هم حفظم ..


پای سجاده ام گریه اگر می کنم، خنده هایم هم تماشایی است !


من یک عالمه دوست و رفیق دارم ..


تابستان ها اگر اردوی جهادی می روم،


اردوی تفریحی ام نیز هر هفته به پاست ..


ما با هم اگر دعای کمیل می رویم، پارک رفتنمان هم سرجایش هست ..


مسجد اگر پاتوق ماست، باغ و بوستان پاتوق بعدی ماست !


برای نماز صبح قرار مسجد اگر می گذاریم،


هنوز خورشید نزده از مسجد تا پارک قدم می زنیم ..


دعای عهدمان را اگر می خوانیم،همانجا سفره صفا باز می کنیم


و با خنده و شادی صبحانه مان می شود پارک با طعم خدا !


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۰
روزبه بخشایش

نظرات  (۱)

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
دعای کمیلم مانع پارک رفتنم نمی‌شود "
با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/20875
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:

"امام علی (علیه‌السّلام): بر شما باد به ارتباط و بخشش و تلاش با یکدیگر و دوری گزیدن از جدایی و پشت کردن به یکدیگر."

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی