پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

چه خــوب فـــرزندانی اند😉

دختران محجوب💕


پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ق.ظ

۰

غیرت میمیرد....

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ق.ظ

📢 📢 اگر 👇
تربیت " غلط " به تو آموخت که :
#غیرت داشتن = دخالت کردن است🙄
و حیا = زن را در صندوق نگه داشتن!😒
⚛ شهید مطهری به من گفت:
غیرت، عشق مرد به ناموسش است
و حیا، احترام زن به خودش...!!!☺ ️
.
📢 اگر تربیت " غلط " به تو آموخت که :
مرد میتواند زنش را بزند !
اسلام من به من آموخت که زن ریحانه است🌸
و مرد وظیفه دارد تمام اسباب راحتی و آسایشش را فراهم کند...!!!
.
📢 اگر تربیت " غلط "به تو گفت که :
زن عقلش نصف مرد است !!!
و نمی تواند به تنهایی در دادگاه شهادت دهد...؛🤔
↩ ️شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من گفت :
که زن احساسات و عواطفش دوبرابر مرد است و از این رو ممکن است در شهادت دادن دچار تزلزل شود...!!!😥
.
📢 اگر تربیت " غلط " به تو گفت که :
دیه زن نصف دیه ی مرد است
چون ارزشش کمتر از مرد است...؛😳
↩ ️شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من آموخت که :
اگر من کشته شوم برای اینکه مادرت در آسایش تو را بزرگ کند
دیه ی من بیشتر است....!!!👌 😏
.
👈 ایرادی اگر هست در شعور ماست ، نه در اسلام
تقدیم به بانوان بلند مرتبه سرزمینم...☺ ️

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی