پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

چه خــوب فـــرزندانی اند😉

دختران محجوب💕


پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ

۳

چــــــآدُر دآد

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ
خــُــدا مــــی خـــوآســـــت  .. 

بـــــهـ تـــــو بــــآل وُ پــَـــر بـــدَهـــَــد !!

گــُــفـــــت : 

چـــشـــمــَـــت مــــی زَنـــَــنــــــد !!!! 

چــــــآدُر دآد :)

80bae89f58bfda166391ee8395dec70a-425.jpg
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۳۰
روزبه بخشایش

نظرات  (۳)

۰۶ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۵۹ داریوش احمد رضا

بسم الله الرحمن الرحیم

 

به: پایگاه حجاب کوثر

 

حجاب و عفاف به رنگ تقوا

 

تو ای زن ایرانی، ای فرزند ایران، و ای دخت نو باوه ایرانی، ای جواهری که در ایران و تنها مملکت شیعه جهان به سر می بری، تو مانند دری در صدف هستی، تو گوهر نایابی هستی که فقط در پوشش و حجاب مادری خود می توانی محفوظ و سربلند بمانی.

خواهرم اگر حجاب و عفاف تو مورد تهدید و تجاوز قرار گیرد و این دژ مستحکم تو شکسته شود جامعه در مسیر سیلاب‌ های پر خطر قرار می گیرد، چون که حجاب و پوشش صحیح تو، از عوامل بسیار مؤثر در حفظ خانواده است، حجاب تو بوی خوش گل عفاف به رنگ تقوا است و سپری قوی در برابر شمشیر های تهاجم فرهنگی غربیان است.

حجاب مظهر اقتدار زنان است و خداوند حجاب را به منظور حفظ عفت و شرف زن قرار داد تا نشانه ای بر ایمان و عقیده ی او باشد و بر او واجب نموده است، ای بانوان مومن و محجبه ایران و دختران و زنان شایسته ، شما با آراستن خویش به حجاب اسلامی، بزرگترین معلمان اخلاق و پاکی و فضیلت هستید.

و این اسلام است که با نگاه عاطفی به شخصیت زن، مردان را نیازمند عواطف آنها می کند و در پرتو این عواطف است که جامعه ای عاطفی بنا می شود تا جایی که ایثار و فداکاری از ویژگی های بارز چنین جامعه ای شمرده می شود، اما در غرب با نگاههای غریزی به جسم و اندام زنان، مردان را نیازمند غرایز او می کند و در جامعه ای که غریزه حرف اول را می زند، جامعه ای است منهای عاطفه و صمیمیت و فداکاری.

حجاب سرچشمه کمال زنان و رساندن آنان به رتبه عالی معنویت است، حجاب یک زن در حفاظت از عفت و شرم او ، و در آراستگى و زیبایى همراه با وقار او، نقشى مهم ایفا مى کند و مى توان آن را نشان دهنده گرایش اعتقادى فرد و تعلق وى به مذهب و فرهنگى خاص دانست.

حجاب و عفاف حالتی در نفس است، که انسان ها را از غلبه شهوت باز می‏ دارد، چرا که اصالت یک زن مسلمان عفت اوست، و حجاب او مهمترین رکن عفاف است و برایش مصونیت می آورد نه محدویت، و پر واضح است که حجاب و عفاف زنان به آنها قدرتی می دهد که می توانند یک جامعه را از سقوط و انحطلاط اخلاقی نجات بدهند.

زنانی که جسم خود را با ارزشمند تر از آن می دانند که هر چشمی از آن بهره ببرد، بر مسند والای فضیلت نشسته اند، و این حجاب است که عفاف و شخصیت و متانت زن را نمودار می کند و او را همچون مرواریدی گرانبها در بر می گیرد.

عظمت زن به این نیست که بتواند چشم مردها را و هوس هوسرانان را به خودش جلب کند، چرا که این افتخارى براى یک زن و تجلیل از زنان نیست، این تحقیر زن است، عظمت زنان به آن است که بتوانند حجاب و عفاف زنانه را که خدا در وجود آنها به ودیعه نهاده است را با احساس تکلیف و وظیفه حفظ کنند، چرا که حجاب زن دژ و قلعه ای برای پاسداری از گوهر عفاف اوست و به خاطر ارزش و کرامتی که دارد باید محفوظ بماند.

جامعه ‌ای که حریم حجاب و عفاف و غیرتش شکسته شود ارزش‌ ها و دارایی‌ های جامعه به تاراج می‌ رود، چرا که مهم ‌ترین عامل در تقویت بنیان خانواده حفظ حریم حجاب است و زیباترین هدیه خداوند به زن حجاب است، و حجاب حافظ اسرار زیبایی های زنان است و یک زن بخاطر ارزش و کرامتی که در جامعه دارد باید با رعایت حجاب که امن ترین پناهگاه اوست محفوظ بماند.

نگاه عمومى و غریزی به زن بی حجاب ، که در فرهنگ غرب برای زنان نهادینه کرده اند نگاه غلطى است، نگاه ابزارى است، نگاه اهانت ‌آمیز است، در غرب به شخصیت زنان خیلی توهین می شود و حتی زنانی آلت دست جاسوسان شده اند، در حالی که حجاب و عفت زن، مایه احترام و شخصیت خود اوست، مهم تر اینکه مسأله حجاب به این خاطر است که قضیه عفاف در این بین سالم نگه داشته شود، چرا که عفت در زن وسیله ‌اى براى تعالى و تکریم شخصیت زن است و آیا می توان پذیرفت که از زنان بی حجاب و بد حجاب بوی گناه به مشام برسد، ولی مدعی آن باشند که دلشان پاک است.

این ارمغان فمینیسم است که این ذهنیت را در ذهن زنان نهادینه می کند که اگر عفاف و حجاب داشته باشند در جامعه مطرح نمی‌ شوند، مگر نمی توان با چادر و حجاب زیبا بود؟ دیدگاه های فمینیستی همیشه برای زنان بی‌ عفتی به بار آورده است، فمینیسم باعث شده است که زنان را مورد تهاجم قرار دهند و آن ‌ها قربانی بی ‌عفتی شوند، و اگر در جامعه غرب، همه چیز برای یک زن آزاد است، ولی هیچ‌ گاه به اندازه الان احساس بدبختی نکرده‌اند، در حقیقت غرب، در برابر گرفتن حجاب زن، هیچ چیزی که بتواند  سعادت و خوشبختی واقعی او را تامین کند، به او نداده است.

باید از این منادیان به اصطلاح آزادی سؤال کرد چگونه است که شما زن مسلمان محجبه را زندانی و زن بی حجاب را آزاد می دانید؟ آیا غیر از این است که می خواهید زنان را بازیچه دست مردان هوس باز قرار دهید.

در حالی که ما می بینیم که زنان بى ‏حجاب در اندیشه نمایش خود و زیبایى خودشان هستند، و این امر فقط عقده ها را مى ‏نمایاند و زمینه رشد و تعالى فکری زنان را نابود مى ‏سازد، کسانى که با نمایش زیبایى خود با بی حجابی و بد حجابی فقط در اندیشه جلب نظر دیگران به سر مى ‏برند، در حقیقت مى ‏خواهند با تکیه بر جذابیت‏ هاى ظاهرى خویش و نه اصالت‏ ها و ارزش‏ هاى متعالى یک زن، جایى در جامعه بیابند، در واقع آنان از این طریق اعلام می کنند آنچه برایشان اهمیت دارد، جذابیت های زنانگی بودن آنهاست، نه انسانیت و بصیرت و توانی هایشان، و چنین زنانی فرصت پرداختن به آرزوهاى بزرگ‏ تر را نمى ‏یابند.

زنانی که دائما به فکر زیبایى خود و نگران به جهت معرفى اندام زنانه خود هستند، نمی توانند قابلیت‏هاى خود را بشناسانند و به فعلیت برسانند، و توجه به نیازهاى جسمانى و سطحى خودشان امکان هیچ رشد متعالی را به آنها نمى ‏دهد، تا بتوانند حس هویت یابى خودشان را بشناسند، تا چه رسد به آن که هویتشان را به کمال برسانند.

برهنه شدن و کشاندن رفتارهاى جنسى به کوچه و خیابان به یک زن ارزش نمى ‏دهد، شاید احساس رضایت آنى و زود گذر برایش پدید آورد، ولى کمتر کسى است که این حالت و رفتار آنان را ارزش تلقى کند، حتی همان کسانی را که به خود جذب می کنند، این روحیه و عمل آنان را ارزشمند نمی دانند، در حالی که زنان بر خوردار از حجاب، با دور نگهداشتن خود از دسترس دیگران، سطح ارزشمندى خود را ارتقا مى ‏بخشند، چرا که حجاب احساس ارزشمندى است که موقعیتى بلند مرتبه و والا براى زنان پدید مى‏ آورد.

متاسفانه بی حجابی و بد حجابی که عده ای از زنان ایرانی را در بر گرفته است بیشتر از تبلیغات و سو استفاده های سیاسی و فرهنگی بوده است، که از زمان کشف حجاب در زمان دیکتاتوری رضا شاه شروع شد و در زمان شاه مخلوع هم به روش های گوناگونی رواج پیدا کرد، و در بعد از انقلاب هم به خاطر بعضی از سیاست های نادرست فرهنگی باعث شد که عده بسیار کمی از زنان بی حجاب ایرانی، که بازمانده همان کشف حجاب رضا خانی هستند، در مقابل اکثریت مطلق زنان با حجاب در جامعه ایران قرار بگیرند. 

 

 

 

           داریوش احمد رضا بهمنیار          http://bahmaneyar.blogfa.com/post-426.aspx

 

 

 

 

۱۵ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۰۴ ◙Xمعبر سایبـــری بی سنگـــرX◙
حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود ، اما افسوس که به جای افکارش

زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین درد او را بی آبی نامیدند

سلام وب بسیار خوب و پر محتوایی دارید خوشحال میشم به ما هم سر بزنیــد

اگه با تبادل لینک و لوگو موافق بودید خبر بدید

منتظــــریمـ ـ ـ ـ ـ(یا حیـــــدر مدد)

سلام خسته نباشیدمن بعضی ازمطالبتان رابرمیدارم لطفا راضی باشید

پاسخ:
با سلام
با ذکر منبع مانعی ندارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی