پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

چه خــوب فـــرزندانی اند😉

دختران محجوب💕


پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ق.ظ

۱

«دل گرسنه دین و ایمان ندارد»

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ق.ظ

باز هم رمضان می آید و مردم دست به دست هم دادند تا ضرب المثلی قدیمی را چنان به دیوار بکوبند که اثری از آن باقی نماند.
قدیمی ها میگفتند: «دل گرسنه دین و ایمان ندارد» اما این روزها که به دور و برم نگاه میکنم میبینم دلهای گرسنه ای که دین و ایمانشان قوی تر از قبل شده کم نیستند.
تابستان است؛ گرم است؛ گرسنه میشوند؛ تشنه میشوند؛ لبهایشان خشک و رنگشان به زردی میگراید ولی انگار انگیزه ای بالاتر دارند که دم نمی زنند و زبان به شکایت باز نمی کنند.
خدایشان گفته: «الصوم لی و انا اجزی به» (1) روزه برای من است و جزایش نیز با من است (یا من خود جزای آن هستم)

این روزها را که میبینم، تحملِ این سختی ها را که نگاه میکنم یادم به محجبه های شهرمان می افتد. دخترهایی که گرمای آفتاب را تحمل میکنند ولی چادرشان عقب نمی رود، پسرهایی که گرمای تابستان را لمس میکنند ولی یقه ی لباسشان باز نمیشود. انگار میدادنند که جزای این عفت و پاکدامنی بهشتی است که دیگر گرمای آتش دوزخ را در آن لمس نخواهند کرد.

(1) اصول کافی، ج4، ص 63


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵
روزبه بخشایش

نظرات  (۱)

اتفاقا در طول تاریخ، دین را همین گرسنگان و تشنگان حفظ کرده‌اند؛ از شعب ابی طالب تا کربلا و تا همین امروز که 36سال تحریم نتوانسته ملت ایران را به زانو درآورد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی