پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

چه خــوب فـــرزندانی اند😉

دختران محجوب💕


پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ

۲

دور زدن ممنوع...........

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۸ ب.ظ

.......چادر ملی اندامی رسید...........

وَمَکَرُوَا و مَکَرالله وَاللهُ خَیٌرُالٌمَکِرِینَ(1)


حتما به این نوشته پشت بعضی از ویترین های مغازه ها برخورد کرده اید که چادر اندامی رسید.
و حتما تا به حال این جمله را هم شنیده اید فلانی فلانی را دور زد ؟
شاید بگید چه ربطی داره، ولی اگه کمی دقت کنید می بینید کسانی که این چنین تبلیغاتی را برای چادر انجام می دهند و کسانی که از این چادر ها استفاده می کنند همون دور زدن است ولی نه دور زدن هم نوع خودشون، بلکه دور زدن خداوند و دین است. بعضی از این انسان ها داستان قوم یهود را به شکل جدید در حال نوشتن هستند. خداوند به قوم یهود گفت:
در روز شنبه ماهی نگیرید قوم یهود شنبه را تور پهن کردند و یکشنبه ماهی ها را جمع کردند.(2)

حال خداوند به زنان می فرماید: بدنتان را از مرد نامحرم بپوشانید؛ ولی بعضی ها که دوست دارند هم متدین باشند و هم به میل خودشان جواب دهند می روند چنان لباس چسبان و تنگی می پوشند که اگر عریان باشند جوانان را این گونه جذب نمی کنند.
بله دوستان تا آنجا که اطلاعات من و شما در مورد چادر قد می دهد چادر کار کردش این است که ،اندام را بپوشاند؛ حالا چادر اندامی که ظاهرا برای بهتر نشان دادن اندام طراحی شده چه کار کردی دارد نمی دانم .

بله دوستان بعضی خواسته یا ناخواسته می گویند: حجاب به معنی پوشش است و ما هم خود را می پوشانیم و می روند در بین لباس ها تنگ ترین و چسبان ترین لباس خود را انتخاب می کنند و غافل از این که بدترین پوشش را انتخاب نموده اند. و متاسفانه هدف از پوشش را متوجه نشده اند.

======================
(1)ال عمران54
(2)اعراف 163

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۵
روزبه بخشایش

نظرات  (۲)

سلام، با تشکر از شما

"دور زدن ممنوع"

با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/43054


در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت "حرف تو" به شما: امام خامنه ای: امام خمینی زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و  نشاط هست و تا جهاد و مبارزه هست .

 

یا علی

با سلام
مطلی شما در وبلاگستان سایت طنین یاس منتشر یافت.
http://tanineyas.ir/content/23136/%DA%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی