پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

چه خــوب فـــرزندانی اند😉

دختران محجوب💕


پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ

۱

آزادی من حجاب من است..

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ


من یک دخترم نه یک مانکن فروشگاه, نه یک وسیله برای جلب توجه, و نه یک تابلو نقاشی!

پیشرفت و بالارفتن را میخواهم اما نه به هر قیمت!

آزادم اما با تفسیری جدابافته...

آزادی من حجاب من است ، طلا هم آزاد است اما همیشه محفوظ ، طلا را هیچوقت فله نمیفروشند!

آن چه را فله میفروشند که زیادی آزاد باشد .نمونه اش "سبزی خوردن"!

پس دیگر نشنوم بگویی که : " من آزادی ندارم و چادرم مرا محدود کرده"

اگر آزادی و تمدنی که از آن دم میزنی "برهنگی باشد" حیوانات آزادترین و متمدن ترینند!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
روزبه بخشایش

نظرات  (۱)

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
اورین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی