پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

پایگاه حجاب کوثر

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

چه خــوب فـــرزندانی اند😉

دختران محجوب💕


پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ق.ظ

۰

به خاطر دین خودم، دین مردم…

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ق.ظ

از وقتی که داستان قوم انطاکیه رو خوندم، فهمیدم که حجاب و چادر برای حفظ دین خودم و دین مردمه…. برای اینه که از من به عنوان وسیله استفاده نکنن….برای اینه که زن باشم نه وسیله ای برای مرد….

داستان قوم انطاکیه این بود که وقتی حضرت موسی برای نجات قوم انطاکیه راهی جز سرکوب کردن سرانِ ستمگر اون ها نداشت، سپاهی رو آماده کرد و به سمت این قوم فرستاد. عده ای از مردم نادان قوم انطاکیه به سران خود گزارش دادند که موسی و سپاهیانش آمده اند تا ما را بکشند و ما را از این سرزمین بیرون کنند. بزرگان قوم با هم فکر کردند که چه کنیم که در برابر این سپاه بزرگ و عظیم بتونیم بایستیم.

بعد از پیشنهاد های مختلفی که دادند به نتیجه ای نرسیدند جز این که از راه حیله و نیرنگ سپاه حضرت موسی رو شکست بِدن. یک راه عجیب پیشنهاد شد. اون هم این که زنان و دختران خودشون رو برای اشاعه فحشا و انحرافات جنسی به سمت سپاه حضرت موسی بفرستند. آن هم در پوشش یک کاروان تجاری برای تأمین نیازهای سپاه حضرت موسی. این حیله و نیرنگ رو اچرایی کردند و نتیجه ای نداشت جز تضعیف ایمان سپاهیان حضرت موسی. تا آن جا که نوشتند بیست هزار و یا هفتاد هزار نفر از سپاهیان حضرت موسی به خاطر نگاه های هوس آلود به زنان و به دام افتادن آن ها به سبب مریضی هایی که رواج پیدا کرد و سپس بر اثر حمله گروه انطاکیه از بین رفتند.

پس برای حفظ دین خودم و دین مردم، چادر به سر می کنم؛ قربه الی الله



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۳
روزبه بخشایش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی